-
İzmir, Adana ve Maslak Mağaza açıldı.
-
Dubai TTC’de Showroom, Amerika ve Fransa’da ofisler açıldı.
-
6mm koleksiyonu tüketicinin beğenisine sunuldu.
- İstanbul Bostancı Mağaza’nın açılması ile Perakende dünyasına ilk adım atıldı.
-
Kurumsal kimlik dönüşüm yılı kapsamında tüm markalarımız tek bir çatıda, Seranit ismi altında toplandı.
-
Mevcut ve potansiyel Seranit kullanıcılarının, tüm ürün yelpazesini bütünsel olarak değerlendirmelerine olanak tanınırken marka algısı ve konumlandırması güçlendirilerek sağlam bir zemine oturtuldu
- Türkiye’nin ilk ve tek 40x120 duvar karoları üretildi.
- Dünyanın ilk ve tek porselen duş karosu olan Aquanit markasının lansmanı yapıldı.
Red Dot Awards’dan 3 ödül, IF Design Awards’dan 5 ödül kazandı.
Seranit Yapı Gereçleri Ekolojik Ürünler kategorisine koku, bakteri ve küfü yok eden
Oxipaint Ekolojik iç mekan boyasını da dahil etti.
Seranit Grup 20. yılını kutladı. Seranit Grup sektördeki 20. yılı şerefine başlattığı
‘Geleceğin Mimarları’ projesi ile gelecekte şehirlerin silüetini değiştirecek tasarım ve
mimarlık öğrencilerini desteklemeyi amaçlıyor.
Sürdürülebilir bir sosyal sorumluluk projesi olarak kurgulanan ‘Geleceğin Mimarları’, 1.
sınıftan başlayarak, mezuniyetlerine ve hatta hayata atılmalarına kadar maddi zorluk yaşayan
200 öğrencinin eğitimine destek olmak üzere başlatıldı.Proje için Türkiye’nin önde gelen
altısı mimar 12 ünlü ismi bir araya geldi.
MelkanTabanlıoğlu, Mustafa Toner, Dara Kırmızıtoprak, Gökhan Avcıoğlu, Eren Yorulmazer ve
Hakan Ezer gibi deneyimli mimarlar Derin Mermerci, Aliye Simavi, Bettina Hakko, Murat
Tabanlıoğlu, Emre Toner ve Ruken Mızraklı ile bir araya gelerek, Serra ve Seranit
ürünlerinin kullanıldığı, görsel boyutlarıyla fark yaratan ve içerdiklerimesajlarıyla dikkat
çeken 6 ayrı tasarım hazırladılar.
Dünya trendlerine yön veren ahşap ve beton görünümlü seriler Seranit Porselen tasarımları
arasında yerini aldı.
VanucciMutfak&Banyo markası da Seranit Grup’un markaları arasında yerini aldı.
Seranit Porselen 18 farklı taş tasarımının yer aldığı Natura Serisiyle ürün yelpazesini biraz
daha genişletti.
Doğadan ilham alınarak tasarlanan ve birebir doğal taş görünümüne sahip bu serilerde
uygulanan renkler ve desenlerle de doğa, yaşam alanlarında yer buluyor. Dekorasyonda geniş
bir kullanım alanına sahip olmasıyla büyük bir avantaj sağlayan doğal taş karoları, ister ev
dekorasyonunda, ister restoran, mağaza ve dış cephe uygulamalarında en iyi alternatifi
yaratıyor.
Seranit Grup, yapı sektöründe devrim yaratacak koku, bakteri ve küfü yok edenyeni ekolojik
ürünü Oxicoat Ekolojik Sıvayıgeliştirdi ve piyasaya sundu.
Tasarım dünyasının iki yenilikçi markası Bahar Korçan ve Serra güçlü bir işbirliği ile
mükemmellik, başarı ve özgünlük anlayışıyla ‘Benim Masalım’ ve ‘Umut’ adlı koleksiyonlarını
ortaya çıkardı.
Seranit Grup Archiprix-TR’nin 6 yıllık sponsorluk sözleşmesini imzalayarak tasarım
öğrencilerinin arkasında olduğunu bir kez daha gösterdi.
Seranit’in, yeni markası Serra Seramiğin lansmanını yaptı. Serra, tasarım, kalite ve
teknoloji konusundaki yaklaşımı ve dünya standartlarındaki üretim anlayışı ile yakın bir
gelecekte dünya seramik pazarının en önemli oyuncuları arasına girmeyi hedefliyor.
Serra, sahip olduğu farklı ve büyük ebatları ile sektör profesyonellerine ve tüketicilere
daha fazla estetik ve mimari çözüm sunarken; kullandığı teknoloji, kalite, tasarım, renkler
ve dokuyla da sektörde farklılık yaratmak istiyor.
Seranit, standart basamaklardan çok farklı ve dayanıklı yeni nesil merdiven basamağı
SeraVista'yı üretti. Inkjet teknolojisi kullanarak ürettiği dijital serisi NeoSera'yı
koleksiyonuna ekledi. Ay görünümünü mekanlara taşıyan Luna, doğal taşın porselendeki
yansıması Nares, dinginliğe dinamizm getiren Storm, mozaiğin modern yorumuyla Terra ve gri
sarmal deseniyle Troya 2010 yılı sonunda bir sonraki yılın trendini belirleyen ürünler oldu.
Seranit ihracattaki başarılarını sürdürerek 65 ülkeye ulaştı. Yurtdışında 58 showrooma
ulaştı. En son İtalya Roma showroomunu açtı. Önümüzdeki dönemlerde ısınma sistemlerinde
devrim niteliği taşıyacak Isınan Karo ve Isınma Sistemi Otomasyonu yatırımlarını önemli
ölçüde tamamladı.
Seranit, dünya trendlerinden yola çıkarak iç ve dış mekanlara yönelik sıradışı tasarımlarıyla
tüm dikkatleri üzerine çekti. Bünyesinde yürüttüğü AR-GE ve ÜR-GE çalışmaları ve dünyanın
önde gelen tasarım ofisleri ile çalışarak ürün gamına 10 yeni seri daha ekledi. Metalik
efektli Burgundy serisi, pırıltılı Elite ve Steel serisi, sıcak renklerden oluşan Papiro ve
Gold serisi ve yüzeydeki dekorun farklı ışık açılarıyla belli olduğu Convex serisi yeni
seriler arasındaki yerini aldı. Ayrıca dünyada çok az sayıda firma tarafından üretebilen,
Türkiye’de ise sadece Seranit tarafından üretilen porselen ve camın uyumlu birleşimiyle
sunulan Calcata ve Seramarmi yeni koleksiyondaki yerini aldı. Yaptığı başarılı ihracat
çalışmalarıyla global krize rağmen 45 ülkede 254 satış noktasına ulaştı; ihracatta yüzde 30
büyüme sağladı. Bu büyüme ile ihracatta yüksek büyüme sağlayan firmalar arasında en üst
sıralarda yer aldı. Dünyanın dev zincir mağazaları ve uluslararası birçok önemli projenin
porselen karolarını üretmek üzere anlaşma imzaladı.
Seranit, 8.5 milyon m2’lik üretim kapasitesi ile Avrupa’nın tek çatı altında faaliyet
gösteren en büyük porselen karo fabrikalarının arasında yerini aldı. 27’si yeni olmak üzere
toplamda 44 seri ürünü ve 2 bin 500’ü aşkın renk ve efekt seçeneği ile müşterilerine geniş
bir hizmet yelpazesi sunarak, ihracat çalışmalarında yakaladığı başarı ile uluslararası
arenada önemli bir marka haline geldi.
Bir ilke imza atarak 90x90 cm ve 90x135 cm ebatlarında teknik porselen serisini değişik renk
ve bitiş alternatifleri ile ilk ve tek olarak pazara sundu. Yurtdışına açılmaya karar
vererek ihracat çalışmalarına başladı.
8,5 milyon metrekarelik bir üretim büyüklüğü ile Avrupa’nın en büyük teknik porselen karo
üreticisi konumuna geldi. Bünyesinde AR-GE ve ÜR-GE çalışmaları sayesinde ürettiği farklı
renk ve ebatlardaki zemin, duvar karoları ve özellikle dış cephe sistemlerindeki ileri
teknoloji uygulamalarla sektörde öncü konuma geldi.
farklı ebatlı Seraline mozaik ve Seracrosta Serisini (60x60) üretti. Seranit ürün geliştirme
çalışmaları dışında sistem geliştirme çalışmalarını da ön plana çıkararak dünyada bir ilki
başardı: 23x46 ebatlı, 555 renk alternatifine sahip Seranit ürünlerinin kullanılabileceği
"Serastone Sistemi" geliştirdi ve tüm dış cephelerde uyguladı.
Serawood, Seralava, Seranart Serileri ve farklı ebat ve renklerdeki Serena serileri ürünler
arasına katıldı.
Pudra efekt teknolojisi ile 60x60 ve 60x120 ebatlarında Everest Serisi, 33x33, 33x50
ebatlarında İnca ve Aztec serileri, 46x46 ebatlı Rainbow Serisi pazarda öne çıkan ürünler
olarak portföyde yer aldı.
33x33, 33x66, 46x46, 60x60 gibi farklı ebat ve kullanım alanı çeşitliliği ile dikkat çeken
Flower Serisi üretildi.
Seranit 2001 yılında Sinpaş Grubu’na katıldı. Serena Serisi ve dünyada jenerik isim haline
gelen Super White ürünü, 33x66, 60x60 ve 60x120 olarak farklı ebatlarda üretildi. Seranit,
aynı yıl yapı oscarı sayılan Altın Çekül Ödülü’nü aldı.
Üretim kapasitesi ilave yatırımlarla 2 milyon metrekareye ulaştı. Klasik Seri, Karizma
Serisi, K-2 Serisi, Prestij Serisi ve Antislip olmak üzere 5 seri ile pazardaki önemli
oyuncular arasında yerini aldı.
İlave yatırımlar yaparak 1 milyon metrekare üretim kapasitesine ulaştı.
Seranit Granit Seramik Sanayi Ticaret A.Ş, 500 bin metrekarelik kapasite ile Bilecik Organize
Sanayi Bölgesinde 102 bin metrekare alanda Türkiye'nin ilk granit seramik fabrikasını kurdu.